Forever Young


ONE DAY ONE MOMENT
Friday, January 27 ? 0 coment ?
Salam satu Malaysie , hahaaaa . Fyqa rase post fyqa kali ni same je dengan PAEN SI JONGOS tu . Iyelaaaa dah berkepit je 24jam . Ape dye buat fyqa pun buat , hewhewww . Okay akibat kempunan nak kayuh basikal finally pagi kemarin aku dengan PAEN ronde-2 area bercham ni . Tengah dok semangat kayuh sampai bepeluh ade pulak anjing kejar aku . Aku pun pe lagi habiskan super power yang ade . Hahaaaa kelakar gilee la . Cuak nak mati sampai jantung pun rase macam dah hilang time tu . Seriously takot sangat-2 even cakap berani . Poyo . Dah balik tu naik kembang punngung aku akibat naik basikal adik aku tu . Seat yeeee dahla kecik !


Plan tak plan tengahari tu pergi hangout pulak . Rabu tu jayajusco ramai sangat kaum cine sampai naik rimeh . Dahlame kat jj tu kitorang  blur nak buatpe . Nak tengok wayang sesak sangat . Kitorang ni suke menerai baju kat sane tapi beli nyee satu je . Haaa tengokla kat fiting room pun boleh jadi . 

Then second plan kitorang shuh shuhhh kat parade pulak . Haaaaa sini enjoy sakan pi shoping sane sini sampai kaki aku melecet . Hahaaaa aku sanggup belikasut expresss . Untung murah . Hiwhiwwwww . Then nak balik terjumpe kawan lame and lebih specific my ex-boyfie . Haaaaa tanye kaba then terjah secret recipe kat syuen . Cehh gaye nak makan podahhhhhh air je last beli kek bawak balik . Yummyyyyyyyy . Puyer dok pikir balik nak naik pe .Yang dy ni nak balik bas la . Even depan tu  office ayah aku tapi time baru jam berape . Aku pakse dy balik naik bas jugak . Hahaaaa nak sangat kan , amik kau !

Krohkrohhhhh dah petang rupeyek . Akibat kaki melecet kitorang melepak depan rumahje . tapi kalau SI JONGOS tu dapat camera susah . Hidup aku tak aman . Tengok ah ni . Memang wajib gamba dy lagi banyak kan . Okay say bai bai . 










Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post