Forever Young


FINALLYY ♥
Friday, April 15 ? 0 coment ?
yessss ! FINALLYY orang yang aku sayangg bukann orang first wish kat akuu .
 sobsob ^^' dalam sedihsedih kelakar pon ade . baru padan muke dy . 
gaye macam takde perasaan ponn ade . geramm betoll aku , hurrhhhhhh !
yang paling penting he sing a song to me , yeahhh malumalu taikkk anjing pon adee ,
hahaha sepakkk jerr sikitt diamm terosss . HAHAAHA xD
thanks for your song bieee . i thinkk not bad larrhhh . hahaaa amik atiii nihh >.<
ILOVEEEEYOUUUUU WEHHHHHH !

YA ALLAH terima kasihh kerane memberi aku kesempatan sekali lagi
untuk hidopp di dunie nihh . aku besyukur padamu YA ALLAH .
berikanlah aku kesejahteraan di dunia dan di akhiratt .
semoga aku bejayee dalam mengejar citacitaaa
AMINNNNNNNN (:



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post