Forever Young


NICE DAY ♥
Saturday, March 19 ? 0 coment ?
yeahh ! nak stat camne . hahh pagipagi sepeti biase . habis mandi siapsiap go to stadium . tapi act takde event ponn lahh . saje tegedikgedik kat sane . err apelarr , tu lahh kau pyka name ade kat kinta taknak caye . then now habis semue . hanye mampu melihat yg lain . hermmm sadsad ! sumpa sliveless lawa . ADIDAS ^^ coach ! kasi satu plissss . HAHA penampo nak ? eheh , takpe larr coach simpan jurhh . hee apelarr coach nihh . bekire bebenor ngan saye . andand after that yeahh sorangsorang aku meredah jalanraye ke flat membe . yeahh JAYAJUSCO tunggu kitaa tuhh kawann . hurh ? sampaisampai ruma dy tak siapsiap lagi ! naik hangin aku separuh badan . haha separuh jer tuhh . hadoiyy dy siap memang larr kan . kalah MODEL ." wehh apelarr cepat lahh kiter nak gerak jj dalah bas chorr ". alahh kejap lerr taktau nak test baju mane dahh . hadoyy tolong lahh aku along ! " " lahh tu ponn masalah ka ? kau pakai pape ponn sweet jekan . HAHA ". after two hours baru lerr naik bas . haih selamat larr tunggu bas tak lame . aku bukan suke menunggu . puyer sesak dalam bas tuhh . haih , tak lame kemudian sampai suda jj . yeahh , " adikk ! jumjum toilet dulu . HAHA " . " kau memang along " . kawan aku sorang nihh act tengah dilamun asmara . cewahh ayat aku . apelarr nasihat aku satu jarr if kau betol sayangkan dy . go on jelarr . peduli ape orang cakap . even that is my brother . woot ! woot ! HAHA lepakk larr jadi kakak aku pulokk kau . haha aku suke ^^ so now kau pikirpikir dulu yeahh . yeahh im always beside you dearr . dont worry (:





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post