Forever Young


MEET MY BOBEKK (:
Thursday, February 3 ? 0 coment ?


sorry dah lame tak update blog malas derr homework tinggi gayat stay hoste lagi . haha . so now oleh kerana rupamu yang jelik itu dak agak kesengalan maka akan ku ukirkan sebuah cerita untokmu . bhahaha sengal kau ejan . ayat gempak nak jog then malas lerr pe lerr . err please . btw thanks sebab tak bosan denga prob aku dengan budak tuhh kann . thanks kawan . ehh jangan lupe aku jumpe kau aku kutip janji kau dulu nak bagi bajubaju . haha padan muke . tak kire nak jugak ! aku tengok muke kau rase nak gelak jurhh wehh . pehal ahh . haha macam budoe jurh . act aku taktau nak cakap perr . kau ahh nak sangat cakap pasal kau kann . nah amik nihh ! buu buu (: .sependek pendek yerr aku buat . hot news ! tadi petang aku lalu NAINA then aku tau dahh . haha senang jurhhh nak pegi sane . but sorry babe lesen takdak lohh . bhahaha aku budakk BAIK WOOK ! hee nantinanti ketemu jugakk kitaa yurhh . jangan marahh <33 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post