Forever Young


THIS IS ALL MY FAULT =="
Tuesday, December 28 ? 0 coment ?

nape berubah , why ? why ? because of FACEBOOK ? , yes ! i know it dear . but why ? you jelous ? herm but why ? so ape gune facebook , patot lahh layan saye ponn dah lainn , herm sampai biler nak camni , biler kiter nak BAHAGIA ^^' aku tao aku always susahkan kow . kow sakit hati because of me . kow terase because of me . all because of me . kow sakit terok sebab aku wehh . aku tau aku pk aku jer . kow aku takk pk langsog , aku memang tak penah nak jage hati dan perasaan kow . tapi ape aku boleh buat wehh , aku sendiri ponn taktau camne nak ubah diri aku untuk menjadi orang yang bukan yer aku sendiri . aku adalah aku , kow adalah kow sendiri . susah nak jadi orang macam yang kow nakk ? btw tengs sebab dapat ubahkan kau menjadi seorang setia pada yang satu . aku tau dulu aku ' playgurl ' . tanpe kow aku akan jadi terok lagii , cayelahh . so aku harap kow takan tinggalkan kann aku . didiklah aku sebaik yang mungkin , semampu kow . i hope i can change my attitude for you . ILOVEEYOU DOUBLE TRIPLE BIEE -__- 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post