Forever Young


PICNIC TIME
Tuesday, December 28 ? 0 coment ?
7.00 am . " kakak bangon ler sidai kaen kang tak pegi kiter laut " , haha . pagipagi dah deonga mama beleter . adehh aku ponn pe lagi bangon lahh sidai kaen . tolong mama masak for picnic . aww aww ! HAHA best yerr .
aku ponn paking lerr barang pegi telok batik . wahh lame tak mandi laut . hahaha ,
10.00 am . " kakak masok barang dalam kereta , tengok barang ade tinggal takk ? " haih ade jer bapak aku nihh .
dalam pejalanan . " mama bawak pisau tak ? " haha taye bapak aku , "alahh mama lupe ingat tadi nak amik " haha kann dah kene beleter ngan abah aku . 
11.30 am . aww aww laut . haha mama cepat ler turun lambat betoi . "mama , eyah tengok cuace gelapp nak hujan jerr ? alahhh " baru sejam mandi hujan lebat gilaa lahh . aku dah agak dah sure hujan turon yerr . tunggu puyer tunngu mengharapkan hujan reyai tapi tak reyaireyai aku ngan adik aku pe lagii , bantai jelahh mandi laut berhujan . best tuhh . ingat senang ker nak dapatt ? hahah . sumpah best ! mom dad i want it again , pleaseplease ! <33


 
                                       



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post