Forever Young


LAST HOLIDAY ♥
Sunday, December 19 ? 0 coment ?
sesungguhya hari yang paling tenang dalam hidop aku is HOLIDAY ! yeahh , bayak sangat prob dalam kepale hotak yg pandai nihh , HAHA . singgah di TANJUNG MALIM ruma paksu . ade kenduri kesyukuran puteri kesayangan yang setahon baru , COMELL !. then belepas suda aku di KL . actully tak sampai KL ponn . just buang minyak di SHAH ALAM . but pandai jugak abah ngan mama nihh pandai pujok aku g shopping ! HAHA dorg tau aku suke shopping . tengs mom dad <33 . dapatlah aku sehelai baju yang agak agak muat ngan aku . pabila malam menjelma cewahh malam tuhh jugak lahh aku balik epohh . then ade lahh mulot mulot yang bekate "mama abah balik lahh esok adik nak tido sini lagi ! " hahahah aku lahh paling jahat yang menghasot mama aku balik malam nihh jugak . shian dorang . begerak lahh kitorag dari KLANG - IPOH . about 2 hours sampai lahh ruma palig cantikk ! cewahh . sempat jugak aku begayot ngan KAMBIG sayangg . hahahah sorry biy tekutok you lebihh . dahh memag kambing padan ngan you . im sorry dear . sorry sorry and iloveeyou ♥


  HAPPY BIRTHDAY TO YOU  

present for you AINA <33

credit to EIKA . tengs dear   



  





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post