Forever Young


ASYIK BERFIKIR
Wednesday, December 29 ? 0 coment ?


asal dengan kauu niy hah ? , tak habes dengan cerita kau sakitkan hati *EDYY . sumpah saket hati dengan perangai kau sekarang , kau macam sial lahh wehh , tak reti nak jaga hati dan perasaan dia , kau tak pikir kerr dy banyak korban tuk kau . sedar lahh sikit pompan woyy . yang kau tau facebook jer . bende alah tuh takk kemane lahh wehh . dengar ahh cakap dy sikit bodoh . kau pikir kau jerr skang nihh . cara kauu niyy macam dia tak wujud je , wehh gampag dia toh bf kau wehh . kau ingat , dia still sayang kauu , dia tak pernah nak melayan gurl laen , tapi kauu terok , perangai kau macam babi sial pon ader , suka buat dia sedih , buat dy sakit terok , kau berubah lah weyy , kesian ahh kat dy :(
............................................................................................................................
okehh , aku tahu aku selalu buat dia saket hati , aku try ubah macam ape yang dia nak , dah beribu kali aku janji dengan dia nak berubah tapi ape yang dy dapat ? , ubah setakat sikit2 je , tu ponn nak buat per ? ape dy dapat if aku bubah camni  ): . aku tau setiap kali gadoh punce yer aku , setiap kali masalh datang dari aku , i can't live without him . mengharap dan selalu mengharap aku dengan dia takkan putos , swear that i love him very much and i don't want anything else except him and just him ♥ FULLSTOP !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post